2024. április 11., csütörtök

[A Költészet Napján had rukkoljak elő egy családi történettel, amit tegnap mesélt a két Nagynéném...]

Szurovecz Kitti egy bejegyzést tesz közzé a Facebook-profilján a magyar költészet napja alkalmából.

*

A Költészet Napján had rukkoljak elő egy családi történettel, amit tegnap mesélt a két Nagynéném, én meg könnyesre röhögtem magam. Pakolászás közben előkerült ez a régi, úgy 60 éves fénykép. Balról jobbra: Erzsike, Marika és Rozika tekertek hazafelé a gimiből a nagyhatárban, szerintem ránézésre három Audrey Hepburn is lehettek volna, de nem ez a sztori lényege. 😁 Hanem az, hogy mint megtudtam, ebben az időben kaptak egy közös szerelmeslevelet, amiben találkára hívták őket. A megszólítás az volt, hogy "Maga meg a maga húga" 😂 és ez a bájos kezdet végigvonult az egész, egyébként helyesírási hibáktól hemzsegő íráson. A Molnár-lányoknak nem kellett vagányságért a szomszédba menni, sorról sorra kijavították a levelet, majd frappáns, nemleges választ dolgoztak ki, amit úgy írtak alá, hogy "Maga meg a maga húga..." 😂 😁 😂 És én ebben a családban nőttem fel. 😈 😇 😂

(Facebook, 2024. április 11.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése