2023. július 9., vasárnap

[Életem legjobb koncert élménye volt tegnap este...]

Király Nóra bejegyzést tesz közzé a saját Facebook-oldalán.

*

Életem legjobb koncert élménye volt tegnap este 🥰🙏
Hónapokig szerveztem, hogy eljussak Guns'N'Roses turnéjának egyik koncertjére, fiatalságom megtestesítőjére, egy generáció kedvenc zenekarára.
Végül Rómába tudtam elmenni, csodás környezetben, a Circus Maximus területén, a ókori romok között láttam meg 5 év után újra a legendákat 🥰
40 fokban, több, mint három órás koncertet nyomtak megállás nélkül ezek a 60 éves zenészek, csak ámultam és bámultam😱
Teljesen fitten, szerintem “tisztán” – bár nem értek hozza – órákon át énekelni, ugrálni, fenntartani a hangulatot, eljátszani az összes ismert számot, nem kis teljesítmény.
A Knockin' On Heaven's Door-t Silvio Berlusconi emlékére ajánlották, a Civil War-t pedig Ukrajnáért 🇮🇹 🇺🇦
Életem egyik legjobb estéje volt az 5 órás állás, a tikkasztó hőség, a tömeg ellenére ❤️❤️❤️
Felkészül Budapest július 19-én, irigylem, aki megy 🇭🇺

(Facebook. 2023. július 9.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése