2016. december 22., csütörtök

Azt én értem, hogy a Bilicki vezette polgári csoportosulás eddig is koalícióban volt a helyi haladókkal...

A Második Nyilvánosság című Facebook-csoport közli Bózsó István kommentárját az adai polgármester pálfordulásáról.

*

Azt én értem, hogy a Bilicki vezette polgári csoportosulás eddig is koalícióban volt a helyi haladókkal és a véemeszesekkel (a 29 képviselői helyből 19 volt az ő listájuké, ami szinte kétharmad, szóval nem is voltak rákényszerülve a koalícióra, de mindegy). Ám kérdem én: ha az adai polgároknak lehetőségük volt a haladók meg (többek között) a Bilicki-féle független csoportosulás között választani, és kétharmaduk Bilickiék listáját választotta a haladóké (vagy bárki másé) helyett, akkor azok az emberek, akik négy éves felhatalmazást adtak arra, hogy NE(!) a haladók vezessék a községüket, nem lettek most egészen véletlenül arcul köpve? (S.B.)

(Második Nyilvánosság, 2016. december 22.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése